Evde ek iş olarak evde lastik paketleme işi

Evde lastik paketleme işi yaparak para kazanabilirsiniz.

Evde yapılacak ek işler için özellikle ev hanımlarının bu konuya daha fazla ilgi duyduğunu biliyoruz. Evde ek iş yaparak  Ev bütçesine ek gelir sağlamak isteyen bayanlara yönelik bugün çok farklı bir evde yapılabilecek ek iş önerisini sizlerle paylaşmaya çalışacağız. Eğer sizlerde ek iş olarak başlıkta da bahsettiğimiz gibi ‘evde lastik paketleme işi’ yapmak istiyorsanız aşağıda yer alan bilgilere göz atabilirsiniz. Her neyse sizlere bu konu hakkında daha detaylı bir şekilde bilgilerimizi sunalım.




Evde lastik paketleme işi dar gelir yüzünden normal refah düzeyinin altında yaşayan aileler için bu ek iş önerisi belki de büyük yardımcı olacaktır. Tabii, tek ek iş değil bu. Bunun haricinde başka ek iş önerileri de var. Sitemizi gezinerek bunların hepsine göz atabilirsiniz. Şimdi bu işi yapmak istiyorsanız ilk önce tedarikçi firmayı bulmalısınız. Yani bu konuda hizmet veren ve her gün sizden lastik paketleme işi alabilecek olan bir firma bulmanız gerekiyor. Lastik paketleme işi içerisinde birden fazla kaynak bulunuyor. Lastikler ile yapabileceğiniz şey sınırlı değildir. Neredeyse her iş lastik paketleme olarak ek iş kategorisine girebilir. Yani lastiğin önemi büyüktür.
Ek gelir elde etmek istiyorsanız ve ev bütçesine destek olmak istiyorsanız lastik paketleme işine girerek hızlı bir şekilde sizlerde bir iş sahibi olabiliyorsunuz. Eve lastik paketleme işi veren firmalar sizin ikametgah adresinize çuval dolusu lastik göndererek işe başlamanızı istiyor. Sizden şunu istiyorlar; ‘’Her paket içerisinde 100 adet olacak şekilde paketler yapmanızı istiyorlar. Toplamda 8000 adet lastiği paketliyorsunuz. Ne eksik ne de fazla olacak şekilde bu işlemi yaptıktan sonra firmaya geri gönderiyorsunuz. Aynı şekilde temiz ve bu konu da titiz davranmalısınız. Asla yukarıda da dediğimiz gibi paketler içerisindeki lastik sayılarına dikkat etmelisiniz.’’ Bu iş bize ne kadar para kazandıracak? Ne kadar para kazanabiliriz bu işten?
Bu işin sabit bir geliri bulunmuyor. Ne kadar çok paketleme yaparsanız o kadar çok para kazanırsınız. Fakat sabit ve fix olarak fiyatları 1500 TL ila 2500 TL arasında değişmektedir. Devamlı bu işi yapmanız halinde yüklü paralar kazanabilirsiniz. Hem gün içerisinde bir uğraş sahibi olmuş olursunuz hem de kendiniz ev bütçesine destek olarak daha iyi bir yaşam standartına sahip olmuş olursunuz. Ek iş konusunda sizlere daha çok bilgi paylaşabileceğimizi bilmenizi isteriz. Bu lastik paketleme işi ek iş önerilerimizin arasında sadece 1 tanesidir. Bizi takip ederek diğer bilgilere de ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

  1. İşi nasıl öğrenebilirim nasıl iletişim kurabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çevrenizdeki imalatçılarla görüşmeniz gerekmektedir.

      Sil
  2. Bu işi yapmak istiyorum Mail filizbaruk0@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz hanım merhaba. Biz sadece iş fikri konusunda bilgi paylaştık. Dilerseniz biraz aşatırarak imalatçı firmalarla iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  3. Evden ek iş arıyorsanız bu yazımızı mutlaka okumalısınız: evden ek iş

    YanıtlaSil
  4. Evde ek iş yapmak istiyorum yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Biz burada fikirlerimizi paylaşıyoruz. Çevrenizde bulunan tekstil atölyeleri yada pastahaneler gibi yerlere giderek evde yapılabilecek işler talep edebilirsiniz. Çevrenizde mutlaka size göre de bir iş vardır. Hayırlı günler.

      Sil
  5. Bu işi istiyorum lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  6. Ben bu işi istiyorum lütfennnn

    YanıtlaSil
  7. Bende bu isi istiyorum her türlü paketlemeye elim yatkındır lütfen yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldunmu bana da yardımcı olabilirmisin

      Sil
  8. Paketleme işi istiyorum ihtiyacım var Yalova Çınarcık ta oturuyorum grup olarak çalışmak için arkadaşlarımda var lütfen geri dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir ise çok ihtiyacım var yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  10. Evde pakeleme yapmak isterim çok ciddi ve sorumluluk sahibiyim

    YanıtlaSil
  11. Evde paketleme işi yapmak istiyorum Şanlıurfa dan başvuru yapıyorum zor durumdayız geçinemiyoruz

    YanıtlaSil
  12. Bende yapmak isterim paketleme işini

    YanıtlaSil
  13. Bende yapmak isterim paketleme işini. Ankarada oturuyorum

    YanıtlaSil
  14. Ek işe ihtiyacım var yardımcı olursanız sevirim Tekirdağ da oturuyorum mustafaozdemir798@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Bende paketleme işi istiyorum İstanbul Gaziosmanpaşa karayollarında oturuyorum ihtiyacım var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder