Bayat Ekmek'ten para kazanın

Büyük sermaye gerektirmeden uygulanabilir bir iş fikri.

    Bu konuda sizlere Bayat ekmeği nasıl paraya çevirebileceğimizi, bayat ekmekleri nerelerden alıp nerelere satabileceğimizi yani kısaca bayat ekmek ticareti ile nasıl para kazanabileceğimizden bahsedeceğim. 
Öncelikle ülkemizde günlük 6 milyon ekmeğin çöpe gittiğini belirtmeliyim.
Çöpe giden bu kadar bayat ekmek neden değerlendirilmesin. Neden yeniden dönüşümü sağlanmasın ve neden birilerine gelir kapısı olarak ekmek parası kazandırmasın. Sizde ne iş yapabilirim diye düşünenlerdenseniz gelin bu yeni iş fikrimizi birlikte değerlendirelim.

Peki bu iş nasıl olacak ; Çevremizde birçok fırın, market, bakkal,  lokanta, fabrika okul, hastane vb. ekmeğin üretildiği-tüketildiği ve de gün sonunda bayatladığı için ertesi gün çöpe atıldığı yerler mevcuttur. İşte buralardan günübirlik toplayacağımız bayat ekmekleri, çevremizde bu ekmekleri yoğunlukla tüketmekte olan hayvan çiftlikleri (kedi-köpek barınakları, büyük ve küçük baş hayvancılıkla uğraşan yerler, kafes hayvanları vb.) gibi ve eğer değerlendirilebilecek olursa  yem fabrikaları, senede 15 günlükte kurban pazarlarında değerlendirerek belli bir ek gelir sağlanabilir.
Bu ek gelir için ortalama bir hesap yapacak olursak;
 
    Genelde bu bayat ekmeği alırken bir maliyetle karşılaşmıyoruz. Belki fırınlar elindeki bayat ekmeği 10-15 krş gibi bir rakama verebilirler, diğer yerlerden genelde ücretsiz alırsınız.
Satarken ortalama 25-30 krş gibi bir rakama alıcılar bulmak mümkün. Haftalık ortalama 2500 adet ekmek satacak olursanız 625-750 tl gibi rakamlara ulaşmak mümkün.
Maliyet kısmında ise; Bir araç şart, bunun yakıtı vb. giderlerle kazancınızın yarısına yakın bir maliyet oluşur.Burada ekmekleri toplayacağınız bölge ile dağıtacağınız bölge arasındaki mesafe önemli etken
Tabi bahsettiğimiz bu işin çevrenize uygun olması gerekiyor.Eğer bir büyükşehirin göbeğinde yaşıyorsanız bu pekte mümkün olamayabilir.Ama yukarıda da bahsettiğimiz gibi alıcılarını bulabileceğiniz bir çevreye sahipseniz hiçte gözardı edilmeyecek bir ek hatta tam zamanlı iş olarak karşımızda durmaktadır.
Bu iş fikrini daha detaylı inceleyerek yapılabilirliğini ve kazanç durumunu değerlendirmek sizin elinizde. Bizdeki sadece fikir :)

Yorumlarınız ile bu iş fikrine katkıda bulunabilir, yada daha gerçekçi bir projeye dönüştürebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Bayat ekmek nereden bulabilirim aldım mı 5 10 bin tane alıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bulunduğunuz bölgedeki fırınlarla ve lokantalarla iletişime geçebilirsiniz. Ayrıca belediye hastane vb kurumlarda artan ekmekleride toplayabilirsiniz.

      Sil
  2. bayat ekmek arıyorum ilgilenen arkadaşlar arayabilir 0546 454 22 21

    YanıtlaSil
  3. pendik güzelyalı taraflarında ekmek toplayıcı var mı bayat ekmek satanlar 0546 454 22 21 bayat ekmek arıyorum

    YanıtlaSil
  4. Bayat ekmek arıyorum istanbul anadolu yakası ılgilenenler arasın 0535 777 48 87

    YanıtlaSil

  5. Bursa da firinda kalan bayat ekmekleri verebileceğim yerleri ariyorum ihtiyaci olan arasin..0552 360 01 49

    YanıtlaSil
  6. Fırınımda sürekli çıkıyor bayat ekmek almak isteyen olursa 05368855777 den ulaşabilir

    YanıtlaSil
  7. Fırınımda sürekli çıkıyor bayat ekmek almak isteyen olursa 05368855777 den ulaşabilir

    YanıtlaSil
  8. Fırınımda sürekli çıkıyor bayat ekmek almak isteyen olursa 05368855777 den ulaşabilir

    YanıtlaSil
  9. Istanbul bogazkoy cevresi bayat ekmek ihtiyaci olan varsa satabilirim 05526210402

    YanıtlaSil
  10. Burada güzel makaleleriniz var! Burada ev satın almak veya diğer finansman ihtiyaçları karşılığında% 2 oranında kredi arayan biri varsa, 247officedept@gmail.com adresinden Bay Benjamin ile de iletişime geçmenizi istiyorum Ayrıca Whats-App + 1-989-394-3740'da Bay Benjamin, pazara ilk alıcı olarak giriyordum. Doğal olarak ihtiyaçlarım biraz farklıydı ve bir sürü sorum vardı. Bana ön onay mektubumu göndermeden önce, ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği konusunda benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu. Çok duyarlı ve bilgiliydi. Aynı zamanda çok açık sözlü. Kapanış saati ve diğer detaylarla ilgili beklentilerimin neler olduğunu kendisine anlattım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak Benjamin'in kredi teklifi sürecinden geçmekten memnuniyet duydum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar sorunsuz geçti ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü korku hikayeleri duydum. Kredi arayan herkese tavsiye ederim. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı

    YanıtlaSil
  11. Bayat poca börek var İstanbul beyoglu isteyen olursa makul fiyata anlaşırız 05316059517

    YanıtlaSil
  12. Avrupa yakası ekmek ihtiyacı olanlar beni arayıp 05342838659

    YanıtlaSil
  13. Avrupa yakası ekmek ihtiyacı olanlar beni arasın 05342838659

    YanıtlaSil
  14. 0543 455 22 45 istanbul avrupa yakası bayat ekmekleriniz ton bazında nakit alınır.

    YanıtlaSil
  15. Elimde bayat ekmek var isteyen ulaşa bilir 05387766888

    YanıtlaSil
  16. İstanbul ekmek ihtiyacı olan arayabilir ekmek alınır bayat
    0530 514 9856

    YanıtlaSil
  17. İstanbul avrupa yakası bayat ekmek yufka bazlama katmer kanepe iadesi bulunur 05300752457

    YanıtlaSil
  18. Bayat ekmek topluyorum sokaklarda fırınlarda beyli yerlere satıyorum ilgilenen olursa anlaşabiliriz 5072866978

    YanıtlaSil
  19. Bende satabilirim Anadolu yakası 554 141 6137

    YanıtlaSil
  20. Ne yapıyorsunuz bayat ekmekleri çok merak ederim

    YanıtlaSil
  21. Avrupa yakası bayat ekmek isteyen 05524587402 arasınlar

    YanıtlaSil
  22. Bayat ekmek satılır

    YanıtlaSil
  23. Bayat ekmek arıyorum 05436393747 toptan

    YanıtlaSil
  24. Unkown. Besi hayvanları için uygun fiyata nişasta bulunur 05342&38659istanbul. Avrupa yakasi

    YanıtlaSil
  25. Kurutulmuş temiz ekmek ve ayrıca hamur unu bulunur Avrupa yakası 0534 283 86 59

    YanıtlaSil

Yorum Gönder